2017. február 6., hétfő

Bölcsi

Reggel a szokásosan kezdődött. Megérkeztünk a bölcsiben, ahol a gyerekek épp tízórait fejezték be. Megkértek hogy mosogassak el, majd miután befejeztem felöltöztettem a gyerekeket és kimentünk az udvarra levegőztetésre. Önfeledtek játszottak, futkároztak, fogócskáztak, bicikliztek. Eközben a nevelőkkel a gyerekeket figyeltük és beszélgettünk. Egészen sok időt töltöttünk kint.

Mire bementünk már jött is az ebéd idő! Segítettem nekik levetkőzni. Az ebédnél az egyik kisfiúnak  a kenyerét megcsináltam, majd egy dal eléneklése után mindenki enni kezdett.


Miután mindenki evett letakarítottam az asztalt, a székeket és fel is sepregettem. Ekkor megérkezett Ági, Móni és Jan. Átmentünk a BSO részre, ahol egy csésze tea vagy kávé mellett beszélgettünk, elmeséltük élményeinket, magyar-holland bölcsődék közti különbségeket, illetve az egyik nevelő elmondta, hogy milyenek is voltunk eddig a bölcsődében és, hogy meg van velünk elégedve.


Ezt követően Ilivel elindultunk a vasútállomásra, majd Leeuwardenben sétáltunk és bevásároltunk a vacsoránkhoz.


Az utcán menve... :D / Walking on the streets...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése